سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن ترافیک کالا

تجهیزات ایست و بازرسی

علاوه برچراغ گردان امداد و چراغ گردان پلیسی، تجهیزات ایست و بازرسینیز از تجهیزات پلیسی می باشند که به جهت استفاده پلیس و برای حفظ امنیت و برقراری آرامش شهروندان در سراسر کشور و در ایست های بازرسی مورد استفاده قرار می گیرد. در این بخش ما در نظر داریم تا شما را با انواع تجهیزات ایست و بازرسی آشنا سازیم تا بتوانید در هنگام خرید تجهیزات ایست و بازرسی از قبل با انواع تجهیزات پلیس آشنایی لازم را داشته باشید.

قبل از شروع این بحث  انتظار می رود که با نحوه ایست و بازرسی پلیس آشنایی اولیه را داشته باشید و بدانید که ایست و بازرسی مکانی است که با قرارگیری چند مخروط و یا بشکه در اطراف مسیری به صورت راهبند ایجاد می شود و این مکان در مسیر خودروها قرار گرفته می شود و افسرانی وجود دارند که از تابلو ایست و بازرسی استفاده می نمایند و در صورت مشکوک شدن به ماشین و یا وسیله ای می توانند با استفاده از تابلو ایست بازرسی دستور ایست و بازرسی ماشین را بدهند.

تابلوهای ایست و بازرسی

از جمله وسایل ایست و بازرسی می توان به این موارد اشاره نمود: راه بند، تابلو ایست بازرسی، جدا کننده، بشکه ایمنی و راکت بازرسی بدنی. تابلو ایست و بازرسی تابلویی می باشد که بیشتر در پلیس راه ها و ایستگاه های نظامی استفاده می شود و به جهت امنیت جاده و شهروندان مورد استفاده قرار می گیرد. تابلو ایست بازرسی از بهترین مواد اولیه تهیه و تولید می شود و پس از گذشت مدتی دچار رنگ پریدگی و فرسایش نمی شوند. تابلو ایست بازرسی در مکان هایی که ایست و بازرسی انجام می شود نصب و اجرا می شود و در صورت مشکل امکان تعمیر تابلو ایست و بازرسی امکان پذیر می باشد. به هنگام برخورد با تابلو ایست بازرسی باید ماشین را متوقف نموده تا در صورت نیاز به سوالات پلیس های راهبند پاسخ دهید.

در کنار موارد ذکر شده تابلو ایستادن ممنوع  و یا تابلو ایست ممنوع نیز وجود دارد که به افراد می فهماند که ایستاندن در این نقطه ممنوع می باشد و اجازه ایستادن در آن نقطه وجود ندارد. خرید تابلو ایست ممنوع از طریق سایت های معتبر بسیاری امکان پذیر می باشد تنها به هنگام خرید و فروش تجهیزات ایست و بازرسی باید آگاهی لازم را از قیمت تجهیزات ایست و بازرسی داشته باشید.

کلام آخر

چراغ گردان پلیس و امداد روی انواع خودرو امداد و پلیس نصب شده و هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. رنگ چراغ گردان در هر خودرو متفاوت بوده و طبق استانداردها انتخاب می شود. در ضمن تکی و یا دوتایی بودن، گردان و یا ثابت بودن چراغ ها نیز با هم متفاوت هستند. اما مهمترین آیتمی که در قیمت چراغ گردان تاثیر مستقیم دارد استفاده از چراغ ال ای دی و یا لامپ ساده است. قیمت خرید چراغ گردان ال ای دی نسبتا بیشتر است اما ماندگاری این مدل بیشتر از انواع ساده آن می باشد. به جهت آشنایی با قیمت تجهیزات ایست و بازرسی و به طور کلی تجهیزات پلیسی می توانید اطلاعات لازم را از کارشناسان سایت ایمن ترافیک کالا دریافت نمایید.

چراغ امداد